Son Geyikler:

DİGER BLOGLARIM

http://marandafer.wordpress.com/ http://marandafer2.wordpress.com/

4 Ocak 2011 Salı

PAZAR KEYFİM:)







Günlerdir börek krizine girdim(yemek olunca sürekli krizdeyim zaten) ama Sarıyer böregi özellikle..Hani şöyle fıstıklı üzümlü az soğanlı filan..Bir pazar sabahı 7.30 gözümü açtım aklımda börek..Fırladım yataktan hemen üstüme bir şeyler geçirip kendimi dışarı attım atmasına da yağmur ve soguğu yiyince geri dönesim geldi,kısa bir pişmanlık sonrasında ''Geri dönülmez yoldayım bir tabak börek son nasibiimmmm ''diye şarkı tutturup düştüm yola..Midem kıpır kıpır bir garip kasılmalar filan börek gözümün önüne geldikçe...Garibimi bir heyecan sardı...Neyse
vardım ve vitrinden seyrediyorum sıra sıra ,nar gibi kol böreklerini ...




''hemen peynirli ve kıymalı bir karışık çekkkk''dedim yanına da double çay...Ve geldiiiiiii:)

Ve hemen kocaman bir dilim peynirli attım agzıma,dilimle damağım arasında raks ediyor , ediyor etmesinede da haz alamıyorum tat alamıyorum...bu sefer bir kıymalı attım..Biraz daha çeviriyorum hıhhh!nafile...Eviriyorum,çeviriyorum,yutkunuyorum,çaydan bir yudum alıyorum cıksss!..Ön sevişme resmen fiyasko olunca damak orgazm ı da hayal oluyor...Büyük hayal kırıklığı içinde masadan kalkıyorum...Yağmur ve rüzgar çoşmuş bir halde...hemen karşıdaki markete dalıp ne kadar gazete varsa alıyorum ''deniz kenarında çay kahve içeceğim bir yer söylermisiniz?''diyorum,Börekçinin arkasını tarif ediyor...Hemen geçiyorum..Waoww!manzara süper..gerçi eski Sarıyer'n çoşkusu ışıltısı renkliliği yok ama ''Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi'' misalii ...
Manzara süper...Mekan biraz soguk ama çayla içim ısındı..2 saat gazete keyfi bol köpüklü kahve bayagı keyifliydi:)

Gelelim Sarıyer börekçisine..Börek diye diye yana yana
guruldasada midem
bu kriz sayfasını kapatacğım
adını anmıyacağım lay lay layyyy


Eger sizinde canınız bi gün börek çekerse hafta içi Karaköy'de Sabo börek var sokak içinde küçük bir dükkan,denk gelirseniz fırından çıkmışına offf diyorummm:)yemeden sakın geçmeyin;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Myspace Graphics
followferay.spaces.live.com

Fotoğraflar'la Dünya

www.milliyet.com.tr

YAŞAM DERSİ

Hiçbir şey için benimdir deme
Sadece De ki ; Yanımdadır. Çünkü ne altın, Ne toprak Ne sevgili, Ne hayat, Ne ölüm, Ne huzur, Ne de keder Daima seninle kalmaz...
H. Lawrence
**************************************************
**IQ’ lar eşit olmadıkça insanlar eşit değildir''

**************************************************
Kalbini dünün üzüntüleri, yarının endişeleri ile doldurursan, şükredeceğin bugünün olmaz.
*************************************************

Şimdi Kayıt Ol:

SEVEREK İZLEDİĞİM FİLİMLER

  • BAKIŞ AÇISI(bır suikastın farklı açılarla anlatımı,bayıldım!)
  • SU DÜNYASI-Waterworld-Kevin Costner(böyle bir gelecek ihtimalı çok etkilemişti beni)
  • İnsanlar Yaşadıkça (1953) -From Here to Eternity (çok eski ama harika bir filim)SAVAŞ
  • Esaretin Bedeli-Shawshank Redemption (izlemekten bıkmadığım tek filim)
  • Kapıdaki Düşman-Enemy at the Gates (zevkle izlediğim filimlerden biri)SAVAŞ
  • Ölüm Kadına Yakışır-Death Becomes Her(Bruce Willis,Goldie Hawn,Meryl Streep)KOMEDİ
  • Eternity and day- Eleni Karaindrou(filmin müziği harikadır)

KİŞİSEL GELİŞİM KİTAPLARI

  • Tibet'in Gençlik Pınarı 2. Kitap
  • Tibet'in Gençlik Pınarı 1. Kitap
  • Ruhsal Şifa -Dora Kunz
  • Geçmiş Yaşamlar Ölümsüz Ustalar- Dr. Briane L. Weiss
  • Işığa Bir Adım Kala- Dr. Melvin Morse
  • Yaratıcı İmgeleme -Shakti Gawain
  • Enerjilerle Pratik Şifa -Donna Eden
  • Olgunluk- Osho
  • Farkındalık- Osho
  • Yakınlık- Osho
  • Yaratıcılık -Osho
  • Aura ve Çakra Kullanma Kılavuzu - Karla Mc Laren
  • Müthiş Sır- Mike Hernacki
  • Çocuğunuzla Birlikte Büyüyün - D.Corkille Briggs
  • Başarı Korkusu- Martha Friedman
  • Sevgi Korkudan Özgürleşmektir - Gerald Jampolsky
  • Çekim yasası -Nil Gün
  • Geçmişin Gölgeleri - Nil Gün
  • Örselenmiş Cinsellik - Aline P.Zoldbrod
  • Ruhsal Büyüme - Sanaya Roman
  • Gelişen Ruhlar İyileşen Yaralar - Lise Bourbeau
  • Doğru Sorular - Debbie Ford
  • Gölgenin Sırrı - Debbie Ford
  • Pozitif Gücün Büyüsü - Louise Hay
  • Düşünce Gücüyle Tedavi - Louise Hay
  • Yol Ve Erdemin Kitabı - Lao Tzu
  • Tüm Yönleriyle Reiki- W.Lübeck, F. A.Petter
  • Reiki Esasları- Diane Stein
  • . Işığın Doğuşu- Barbara A. Brennan
  • Işığın Elleri -Barbara A. Brennan