Son Geyikler:

DİGER BLOGLARIM

http://marandafer.wordpress.com/ http://marandafer2.wordpress.com/

22 Kasım 2007 Perşembe

şahika:=)



hanii bizim şu evlatlık var yaa,cami avlusunda buldugumuz..işte o!o kadar küçük ki daha süt bebegi yanii..hanımefendiye mama begendiremiyoruz..normal yani büyükler için olan mama almışım ''herhalde ondan yiyemiyor dedim''hemen gidip junior kuru mama ile ıslak konserve mama aldım..kuruyu digeri gibi fazla sevmedi,ıslagıda laf olsun diye yedi yemesinede mıçının ayarı bozuldu..biz anca toparlansın die ugraşırken o zıçırtma oldu..zaten avcum kadar bişi..ölecek diye korkmaya başladım.bugünde bol kalsiyumlu süt neyn aldım,dün salamm köfte verdm yok hıhh'nafiler!zilli ucuyla dokunuyor..neyse bugün kedi konusunda ordinayrus olan sevgili yegenim (adam sanki türkiyede kedi kıtlıgı varmış gibi amerikadan iki tane sıradan kedi getirip bize bunlar amerikan malı diye.)..aliş e sordum,oda bana dr dan alıntısını nakletti,açlıktan ölen kedi olmadıgını söyleyince rahatladım..nede olsa evlatlık vebalii boynumuza dimii yaniii?bu arada çok kçük vede iştahsız yaa,koynumuza alıp yatıyoruz..yatıyoruz yatmasına da şahika hanımın tırnakları hiç törpülenmediginden igne ucu kadar sivri..yatakta benim le oynaşmaya kalkıyor ben derin uykudayken..can havli ve can acısı ile uykudan uyanmanın tadını anlatamam yaşanması gerekir:=)bu arada yüzüm tırmık yemekten çizik içinde,tabii tamamen iyi niyetli kanlı çizikler olsada olan benim karizmaya oluyor:=)bu satırları yazarken şahika hanım omzumda ki yerini almış bir halde..bir yazı iki öpücük halde byük aşk yaşıyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Myspace Graphics
followferay.spaces.live.com

Fotoğraflar'la Dünya

www.milliyet.com.tr

YAŞAM DERSİ

Hiçbir şey için benimdir deme
Sadece De ki ; Yanımdadır. Çünkü ne altın, Ne toprak Ne sevgili, Ne hayat, Ne ölüm, Ne huzur, Ne de keder Daima seninle kalmaz...
H. Lawrence
**************************************************
**IQ’ lar eşit olmadıkça insanlar eşit değildir''

**************************************************
Kalbini dünün üzüntüleri, yarının endişeleri ile doldurursan, şükredeceğin bugünün olmaz.
*************************************************

Şimdi Kayıt Ol:

SEVEREK İZLEDİĞİM FİLİMLER

  • BAKIŞ AÇISI(bır suikastın farklı açılarla anlatımı,bayıldım!)
  • SU DÜNYASI-Waterworld-Kevin Costner(böyle bir gelecek ihtimalı çok etkilemişti beni)
  • İnsanlar Yaşadıkça (1953) -From Here to Eternity (çok eski ama harika bir filim)SAVAŞ
  • Esaretin Bedeli-Shawshank Redemption (izlemekten bıkmadığım tek filim)
  • Kapıdaki Düşman-Enemy at the Gates (zevkle izlediğim filimlerden biri)SAVAŞ
  • Ölüm Kadına Yakışır-Death Becomes Her(Bruce Willis,Goldie Hawn,Meryl Streep)KOMEDİ
  • Eternity and day- Eleni Karaindrou(filmin müziği harikadır)

KİŞİSEL GELİŞİM KİTAPLARI

  • Tibet'in Gençlik Pınarı 2. Kitap
  • Tibet'in Gençlik Pınarı 1. Kitap
  • Ruhsal Şifa -Dora Kunz
  • Geçmiş Yaşamlar Ölümsüz Ustalar- Dr. Briane L. Weiss
  • Işığa Bir Adım Kala- Dr. Melvin Morse
  • Yaratıcı İmgeleme -Shakti Gawain
  • Enerjilerle Pratik Şifa -Donna Eden
  • Olgunluk- Osho
  • Farkındalık- Osho
  • Yakınlık- Osho
  • Yaratıcılık -Osho
  • Aura ve Çakra Kullanma Kılavuzu - Karla Mc Laren
  • Müthiş Sır- Mike Hernacki
  • Çocuğunuzla Birlikte Büyüyün - D.Corkille Briggs
  • Başarı Korkusu- Martha Friedman
  • Sevgi Korkudan Özgürleşmektir - Gerald Jampolsky
  • Çekim yasası -Nil Gün
  • Geçmişin Gölgeleri - Nil Gün
  • Örselenmiş Cinsellik - Aline P.Zoldbrod
  • Ruhsal Büyüme - Sanaya Roman
  • Gelişen Ruhlar İyileşen Yaralar - Lise Bourbeau
  • Doğru Sorular - Debbie Ford
  • Gölgenin Sırrı - Debbie Ford
  • Pozitif Gücün Büyüsü - Louise Hay
  • Düşünce Gücüyle Tedavi - Louise Hay
  • Yol Ve Erdemin Kitabı - Lao Tzu
  • Tüm Yönleriyle Reiki- W.Lübeck, F. A.Petter
  • Reiki Esasları- Diane Stein
  • . Işığın Doğuşu- Barbara A. Brennan
  • Işığın Elleri -Barbara A. Brennan